Se din regning på MinForsyning

På MinForsyning kan du tilmelde dig betalingsservice, se tidligere regninger og meget mere.

Sådan bruger du MinForsyning

På selvbetjeningsløsningen MinForsyning kan du tilmelde dig betalingsservice, se tidligere regninger og meget mere.

For at oprette dig på MinForsyning, skal du første gang bruge kundenummer og aktiveringskode.

  • Hvis du tidligere har fået din regning til sendt på mail, har du fået kundenummer og aktiveringskode i en mail fra os, eller
  • Du kan se dit kundenummer og aktiveringskode på din regning.

VIGTIGT: MinForsyning blev opdateret 1. maj 2019, og første gang, du benytter det nye system, skal du oprette dig som ny bruger.

Sådan opretter du dig første gang på MinForsyning

Video: Opret bruger på MinForsyning

Når du er oprettet, kan du fremover logge på med din emailadresse og den adgangskode, du selv vælger ved oprettelsen

Spørgsmål og svar til MinForsyning

Vil du logge på med NemID?

Du kan kun logge ind på MinForsyning med NemID, hvis du tidligere har oplyst dit CPR-nummer til Sønderborg Forsyning.

Hvis vi har dit CPR-nummer, vil du kunne logge ind med NemID.

Hvis vi ikke har dit CPR-nummer, vil du blive bedt om at oplyse dit kundenummer og adgangskode, der står på din regning.

Har du ikke din regning, kan du derfor desværre ikke logge med NemID. I stedet kan du gøre følgende:

  • Oprette dig som ‘ny bruger’ – så kan du logge ind med din mailadresse og en adgangskode, du selv vælger, eller
  • Kontakt vores Kundeservice på tlf.:  88 43 53 00.

Jeg er logget på - men hvor er min regning?

Hvis du er tilmeldt Betalingsservice, kan du desværre først se din regning med 2. acontobetaling for 2019 fra slutningen af september måned.

Vi beklager.

Opret ny bruger

Er det første gang du skal benytte MinForsyning, skal du oprette dig som bruger via linket Opret ny bruger

 

Fejl: brugernavnet er optaget

Får du denne fejl under oprettelse af ny bruger, betyder det at den email adresse du forsøger at oprette dig med, allerede er i brug. Prøv i stedet at logge på med denne email adresse, eller brug funktionen Glemt adgangskode.

 

Glemt adgangskode

Har du glemt adgangskoden til dit login, eller har du fået fejlen Brugernavn optaget under oprettelse, så prøv funktionen Glemt adgangskode. Indtast din email adresse, og tryk send. Du vil herfter blive sendt tilbage til login-billedet, men ignorér dette, og åbn i stedet din mail. Du vil nemlig modtage en mail med link til nulstilling af din adgangskode.

 

Mail: Nulstil adgangskode

Har du brug funktionen Glemt adganskode, vil du modtage en mail med titlen Nulstil adgangskode fra noreply@kmd.dk . I mailen et link til oprettelse af ny adgangskode. Klik på det, skift koden, og forsøg så at logge på igen.

 

Fejl: Forkert kundenummer, brugernavn eller kodeord.

Får du beskeden Forkert kundenummer, brugernavn eller kodeord betyder det at systemet ikke kan genkende den indtastede email-adresse eller kodeordet. Prøv forfra, eller brug funktionen Glemt adgangskode

 

Mine oplysninger, herunder CPR-nummer

Når du er logget på, kan du under person-symbolet i venstre side, se hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Har vi dit CPR-nummer, bør du kunne logge på med NemID fremadrettet.

 

Tilføj adresse eller kundeforhold

Når du er logget på, kan du tilføje flere adresser eller kundeforhold til dit login, ved først at klikke på profil-symbolet i øverste højre hjørne, og dernæst linket Tilføj adresse eller kundeforhold

 

Kundenummer og aktiveringskode

Du skal benytte Kundenummer og Aktiveringskode når du vil tilføje en Adresse eller Kundeforhold til dit login. Kundenummer og Aktiveringskode kan du finde i en mail fra os eller på en tidligere regning.